AdvertisementOnline nga promosyon

CPM - unsa man kini? Sa unsa nga paagi sa paggamit sa CPM sa advertising?

Pinaagi sa pag-organisar sa usa ka media ug contextual advertising nga kampanya sa network, sa bisan unsa nga mga pahibalo nagtinguha sa iyang gibanabana nga budget. Customer advertising nga kampanya nga kini mao ang importante nga sa pagtan-aw kon sa unsang paagi ang mga pundo nga gigahin alang sa pagpatuman niini, kon ang salapi nga gigahin, ug ang pagka-epektibo nga sila gigamit ingon nga gituyo. Ang kalkulasyon sa efficiency sa mga produkto advertising sa media pagplano base sa pipila ka mga indicators, usa sa nga mao ang index sa CPM. Unsa kini nga numero kon sa unsang paagi sa paggamit niini - sa pagpangita sa ubos.

CPM - nganong gikinahanglan

Unsa ang CPM advertising, kini nga nailhan sukad sa katapusan nga nga siglo. Ang module nga gigamit diha sa tanan nga mga kampanya sa advertising nga nahitabo sa mga sakop sa media. Publishing, estasyon sa telebisyon ug radyo sa gihapon sa paggamit niini nga numero sa pagkalkulo sa gasto sa advertising. CPM gigamit sa kaso sa diha nga kini moabut ngadto sa bili sa display advertising dili usa ka single nga destinasyon, ug liboan sa posible nga pumapalit. Sa samang panahon, ug gibutang sa sirkulasyon niini nga termino. Ang mga tag-iya sa advertising plataporma lamang operate sa ilang sirkulasyon ug tema focus, mao nga ang mga CPM rate determinado, advertising, nga nagakuha sa ngadto sa account niini nga bili mao ang mabungahon.

Gipatin-aw CPM

Usa ka yano nga kahulugan sa CPM - gasto matag ka libo ang. Gikan sa ngalan sa module nga mga pulong Iningles BILI-Per-Libo, diin M - sa mga Romano nga numero, nga nagkahulogang 1000. Mao kini ang, sa mga pangutana sa unsa ang CPM, kamo makaingon nga kini mao ang presyo sa matag ka libo ka mga ad impresyon. Ang dugang nga panahon adunay advertising sa mga pahina sa mantalaan ug mga magasin, ang mas sagad kini nanaghoni sa radyo o sa pagbasa sa TV channel - ang mas dako ang rate sa hinungdan niini.

Pagkalkulo CPM advertising online kampanya

Sa Internet, ang papel sa mga ad sa kasagaran magdula bandila - mga aliwaros pop-ups, nga sa ingon popular sa tiggamit, ug nga dad-on sa salapi sa tag-iya sa advertising platform. Ang mas popular sa site, ang mas daghang mga tawo nagtan-aw sa niini nga panid sa web, mas mahal advertising sa niini nga site gasto sa mga customer.

Mga tig-anunsiyo interesado sa mga kinadak-ang posible nga gidaghanon sa mga tiggamit nga nakakita sa bandila. Busa, unsa ang CPM, kini mahimong gipakita mathematically ingon sa mosunod:

CPM = (ang kinatibuk-ang bili sa order advertising) / (giplano nga gidaghanon sa mga panglantaw kada adlaw bandila) * 1000.

Karon kini mao ang tin-aw, CPM - unsa kini. Sa advertising kini mao ang usa sa labing importante nga mga indicators. Usa ka pahibalo mahimong kuwentahon kon unsa ka dako nga salapi nga imong gikinahanglan sa pagbayad sa tag-iya sa site aron sa pagsiguro nga ang mga impormasyon nga gipakita sa usa ka libo ka mga tiggamit sa network.

Igtattan-aw, kini nga kalkulasyon mahimong gihulagway pinaagi sa usa ka yano nga panig-ingnan. Ang gasto sa pagbutang sa usa ka bandila sa ibabaw sa dapit sa usa ka portal mao, alang sa panig-ingnan, $ 400 matag semana, ang mga estadistika sa website niini nga nagpakita nga sa usa ka semana basabasa sa dapit nga mga 10 ka libo. Users. Mao kini ang, sa usa ka yano nga pagtantiya, pagbanabana naghatag sa usa ka bili sa:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 matag usa ka libo ka mga impresyon advertising impormasyon.

Mga tig-anunsiyo kinahanglan nga makasabut nga ang usa ka yano nga pasundayag sa bandila sa thematic website mao ang kasagaran informative. Walay garantiya nga ang tanan nga mga napulo ka libo ka mga tawo nga mibisita sa panid, nga sigurado sa click sa bandila. kon ang bisita buot nga misumpay ngadto sa o dili - kini nag-agad sa sa pagkamadanihon sa bandila ug sa impormasyon nga posted sa ibabaw niini. Ang matag site gikinahanglan aron sa paghatag sa inyong tanan nga mga data sa pagkalkulo sa kapilian CPM. Kini mao ang mapuslanon sa tag-iya site, nga kamo mahimo nga makasabut. Apan advertising, sa iyang kalidad ug makapaikag nga alang sa katapusan user gilakip diha sa tahas sa mga customer.

Support module PAM, pagtantiya, pagbanabana pamaagi sa

Sa pagpakunhod sa gasto sa paghunahuna sa laing timailhan - CTR index. Ang ngalan usab sa gikan sa Iningles nga pinulongan ug sa bug-os paminawon sama sa usa ka click-pinaagi sa rate - CTR rate. PAM nagpakita kon sa unsang paagi sa daghang mga tawo mosantup sa bandila ug moadto sa usa ka panid sa advertising customer. module Kini nag-agad sa pagkahusto sa mga pinili nga site, tungod kay ang mas angay nga ug gikinahanglan nga tan-awon advertising, mas dako ang purohan nga ang bisita nga interesado sa impormasyon ug clicks sa bandila. Ang pamaagi sa pagkalkulo niini nga timailhan mao ang sama sa mosunod:

PAM = (gidaghanon sa mga tiggamit nga mosantup sa bandila) / (ang giplano nga gidaghanon sa mga panglantaw sa adlaw Banner) * 100%.

Pananglitan, kon ang 20 ka libo ka mga tawo nga nakakita sa mga advertisement, misunod ang usa ka sumpay 800 tiggamit, nan ang PAM nga 800/20 000 * 100 = 4%, nga mao ang sa ibabaw sa ubos nga utlanan.

Kasinatianong napamatud-an nga ang mga minimum PAM sa 3-5%. Kon dili kaayo, nan ang gasto matag potensyal nga customer nga molabaw sa gilauman kapuslanan, ug advertising nga giisip dili epektibo.

Pinaagi sa paggamit sa mga indeks

CPM mahimong gamiton sa diha nga ang pagpili sa usa ka pig-ot nga target mamiminaw. Pananglitan, sa dihang nagmando sa bandila site plataporma naghatag og mga tig-anunsiyo nga impormasyon mahitungod sa edad, gender, dapit sa pinuy-anan, mga interes sa tanan nga narehistro bisita. Busa ang gitinguha bandila makita lamang sa mga tiggamit, nga ang promotional produkto gituyo. Ang budget sa kampanya sa samang panahon consumes labaw ekonomiya ug mas epektibong paagi.

Ikaw kinahanglan usab ngadto sa asoy sa kalihokan sa mga permanente nga mga sakop. Ang mas kanunay sa sama nga bisita makita sa sama nga produkto ad, ang labaw nga salapi debited gikan sa mga tigpahibalo, mga tigmantala, apan ang customer sa customer gikan niining dili na mahimong. Busa literate kalkulasyon lab-a CPM ug PAM inubanan sa usa ka lawom nga pagtuki sa mga impormasyon nga gihatag sa niini nga plataporma advertising sa pagdala sa gitinguha nga resulta sa mga customer.

Ang laing punto nga kinahanglan nga gidala ngadto sa asoy sa sinugdanan sa kampanya. Pagbayad mahimong nabutyag o sa mga termino sa mga CPM, o PAM. Sa laing mga pulong, ang customer kinahanglan makasabut sa kahulugan sa advertising modulo CPM bandila - kini dili usa ka bayad alang sa usa ka click, apan alang lamang sa advertising sa usa ka produkto nga pasundayag

pagsumaryo

Sa dihang gipangutana kon unsa ang CPM, nga kamo mahimo ingon nga kini nga kapilian mao ang usa sa labing importante sa pagtuki sa pagka-epektibo sa usa ka partikular nga advertisement, ug kinahanglan usab ngadto sa asoy diha nga pagkuwenta sa advertising budget. Gidala ngadto sa asoy ug ang kantidad sa sa giingong kontak sa mga potensyal nga customer sa impormasyon advertising, ug sa bili sa bandila placement sa daghang mga dapit uban sa susama nga tema focus. Gihatag kini nga lantugi, kini mao ang posible nga sa kuwentahon ang efficiency sa usa ka partikular nga plataporma advertising ug sa malampuson nga mahanas sa advertising budget.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 ceb.unansea.com. Theme powered by WordPress.